مایلی‌کهن با دستگیره دستشویی به سالن کنفرانس رفت !
نوشته شده توسط : سروش

محمد مایلی‌کهن در پایان سایپا مقابل نفت تهران در حالی که دستگیره‌ای در دست داشت وارد سالن کنفرانس ورزشگاه اکباتان شد و در حضور خبرنگاران گفت: «شاید دارید فکر می‌کنید این چه چیزی است که مایلی‌کهن در دست گرفته؟ این را آوردم تا نشان دهم ورزشگاه اکباتان از حداقل امکانات نیز محروم است. شما ملاحظه کنید که این دستگیره در دستشویی ورزشگاه اکباتان است!
به گزارش ایسنا مایلی کهن گفت:این ورزشگاه کلاً دو دستشویی دارد که یکی دستگیره ندارد و دستگیره یکی از آنها هم در دست من است. در مقابل در یکی از دستشویی‌ها یک دسته جارو گذاشته بودند تا هر کسی خواست استفاده کند ‌آن را جلوی در بگذارد تا فرد دیگری وارد نشود. ضمن اینکه در سال اصلاح الگوی مصرف، شیر آب ورزشگاه اکباتان خراب است و آب هدر می‌رود. زمین چمن ورزشگاه نیز استاندارد نیست و همین که از این چمن بازیکنانمان سالم بیرون آمدند  جای شکر دارد.»

سرمربی سایپا ادامه داد: «در فوتبالی که صدها میلیارد تومان هزینه می‌شود نباید زمین و امکانات ورزشگاه این‌گونه  باشد.»

مایلی‌کهن در بخش دیگری از صحبت‌هایش با ابراز خرسندی از اینکه مقابل  حسین فرکی قرار گرفته است، گفت: «امروز مقابل مربی قرار گرفتم که شأن، انسانیت و جایگاه خوبی در ایران دارد و از نظر انسانی و فنی جزو مربیان خوب کشور است.»

مایلی در پایان درخصوص اخراج نادر فریادشیران گفت: «بازیکن نفت گمان می‌کند در ایران کسی زبان انگلیسی نمی‌داند. او به داور و کمک‌داور با الفاظ نامناسب توهین کرد و قطعاً اگر آقای فرکی صحبت‌های بازیکن خارجی تیمش را شنیده باشد با او برخورد خواهد کرد.»




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: